25.10.2010

קצת באיחור: ביקורת על פרק 2 - בריטני ספירס



פרק 2, הפרק שחרשנו עליו מכל הכיוונים פרק קליל, עם שירים קליטים ויפים סו עושה בלאגן מה שאנחנו מאוד אוהבים :), מגלים את קולה היפה של בריטני, מכירים לראשונה את החבר של אמה קארל, ומופיעה בו כוכבת הפופ הגדולה והשערורייתית בריטני ספירס!

הפרק מתחיל בישיבה של גלי, בה קורט חושף את הנתונים של חברי הפייסבוק המעטים שיש לו שדורשים ששיריה של בריטני ספירס יופיעו בכנס הבוגרים של החורף, חברי המקהלה מתלהבים מהרעיון אך וויל מסרב בתוקף ושבריטני אומרת שגם לה קוראים בריטני ספירס והיא לא רוצה להופיע עם שירים של בריטני ספירס בכלל וויל היה סגור שאת בריטני לא מבצעים. כולנו יודעים שקורט הוא בחור עקשן ביותר ולא יוותר בקלות (מקרה קורט דלוק על פין) ככה שאם הם יופיעו לבסוף עם שירי בריטני, לא נופתע.
לאחר ישיבה של המקהלה, וויל ניגש למורה האהובה ביותר עליו במקנלי היי אמה, שכבר ממזמן ירדה ממנו בגלל בחור שפגשה, קארל, רופא שיניים במקצועו וויל מציע לו לטפל בילדי המקהלה מה שמראה אכפתיות מצידו לילדי גליי.
כשקארל בא לטפל בילדי המקהלה, ונותן להם גומי לעיסה שמשנה את צבעו לכחול כשיש אבנית בשיניים, מה שלא היינו רוצים לעשות, שוב קורט קופץ ודורש לשיר שירי בריטני, אך וויל לא מעוניין לשמוע וניתן לראות את קורט ההמום והמעוצבן קם לתחייה. אנחנו מגלים שלבריטני, ריצ'ייל וארטי יש בעיות חמורות בשיניים וקארל יעשה להם טיפול.
לאחר מכן אנחנו נחשפים למרפאה החביבה של קארל, שבריטני יושבת על כיסא המטופל וקארל מרדים אותה לצלילי השיר I'm a slave 4 u ורואים את בריטני שרה את השיר בצורה כל כך מגניבה ומדויקת, ובפעם הראשונה שומעים אותה שרה, מה שאהבנו מאוד :P והיה מגניב שהנחש הצהוב הענקי ליטף את צווארה.


ואז סנטנה שכניראה שמעה מבריטני שהרדמה זה דבר כיפי ניצבה במרפאתו של קארל ולא הסכימה לזוז עד שירדים אותה, הם כבר היו מסודרות עם שיר, כמובן של בריטני. שניהן עשו דואט מצויין, שבסופו רואים את בריטני ספירס שאומרת לבריטני השנייה שכל זה בעצם "פנטזיה". אחרי שני ההרדמות בריטני יוצאת עם ביטחון עצמי גבוה, ודורשת לקבל את כל הסולואים. בריטני גרמה לה להאמין בעצמה.
ושוב קורט דורש מוויל לשיר שירים של בריטני ספירס, אך רק שהפעם קורט מעלה רמה ומתחצף לוויל שמחליט להעיף אותו למנהל.
וויל מדבר עם קארל במרפאה שלו על יחסיו עם אמה, ואומר לו כמה שהוא ספונטני ושבזכותו אמה יותר פחות סגורה.שוויל יוצא מהמרפאה הוא רואה את רייצ'ל שקוראת את הביוגרפיה הלא רשמית על בריטני. בעודה קוראת היא צוללת לפנטזיה בה היא שרה את השיר "Baby one more time" והיא מתעוררת במרפאתו של קארל.
רייצ'ל מפוחדת מכך שפין יברח לה עקב חזרתו לנבחרת הפוטבול, מדברת איתו ואומרת לו שזה או היא או הפוטבול. היא מנסה לשלוט בו, מה שמעצבן את פין.
וויל מנסה לחקות את קארל, וקונה מכונית זהה לשלו ויושב עם אמה בה, לפתע אנחנו רואים מישהי שמאוד לא התגעגענו אלייה, גרושתו של וויל שמודאגת מקנייתו המפורזת, ובטוחה בעצמה שמתישהו הוא עוד יחזור אליה.



לאחר הרצאה של סו לוויל כמה שזה לא נכון לבצע את בריטני ספירס במקהלה, סוף סוף הוא משתכנע ועושה לסו דווקא, ויבצע את השירים שלה. וכשהוא מספר למקהלה שהוא בעצם נכנע להם וכן יבצע את שירי בריטני הם מתלהבים.
לאחר מכן אנחנו רואים את המקהלה מבצעת את "רעיל" של בריטני, וכשסו רואה את זה היא משתגעת וקוראת לזה "שערוריית מין של בריטני ספירס" כשהם מסיימים את השיר היא מפעילה את אזעקת החירום, וכל הילדים המבוהלים מפוחדים, והיא לבסוף נמחצת בין הילדים ואומרת לוויל שהיא תתבע אותו. לאחר מכן רייצ'ל מבינה שטעתה בכך שניסתה לשלוט בפין, ושרה את השיר "אתה היוצא דופן היחידי" - סיום טוב ונחמד לפרק.

קראתם? נהניתם? D: אז תגיבו לנו, כי אנחנו ממש השקענו!

תגובה 1:

העלאת תמונות