26.10.2010

החבר החדש של קורט ?!



אתר EW מציג סקופ מיוחד! כתבה על דמות חדשה שמצטרפת לקאסט וככל הנראה תהפוך להיות בן זוגו החדש של קורט !


אבל אנחנו לא נשאיר אתכם ללא תרגום כמובן !!!
[זהו תרגום שאני[מאי] תרגמתי בעצמי עם הרבה מאוד השקעה. נא לא להעתיק! ]
"הניחוש שלי הוא בדיוק כמו של כל אחד אחר..." מתכווץ חבר הקאסט החדש בסדרה - דארן כריס. לפי דיווחים, שם דמותלו בסדרה הוא בליין, מתבגר כריזמטי - הומו-מחוץ-לארון שגאה לגמרי מבית הספר היריב למקינלי היי. לפי ההשערות הוא יהיה מושא אהבתו החדש של קורט. "זה סוד גדול מאוד" 

השניים נפגשים בפרק של ה-9 לנובמבר[לפי לוח השידורים האמריקאי] כאשר קורט, שמהר מאוד נמאס לו מהחיים במקינלי היי שוקל לעבור לבית ספר קרוב בשם "אקדמיית דלטון" שם לומד בליין, דמותו של דארן כריס.
"אני חושב שדמותו של בליין חשובה מאוד בתור.. מעין מדריך של קורט." אומר כריס "כרגע המיניות של קורט נחשבת בחייו בתור דבר מפריע מאוד בזמן שבליין[בהיותו גיי] מוצא בכך דבר מחזק, בליין מחבק ומעריך את מי שהוא. קורט נאבק עם אותם הדברים שבליין נאלץ להתמודד איתם בעבר ואני חושב שהוא[בליין] רוצה לחלוק את הידע שלו."

דארן כריס מקווה שהדמות של בליין תהווה מודל לחיקוי חיובי גם לקהל הצופים של התוכנית, במיוחד בגלל גל ההתאבדויות בקרב צעירים מהקהילה הגאה.
"זה נהדר לראות את דמותו של בליין שהיא כ"כ חזקה בתוכנית מצליחה שכ"כ הרבה אנשים צופים בה, " הוא אומר "אני לא יכול לחשוב על עוד תוכנית טלויזיה שבה יש דמות צעירה, מהקהילה ושהיא כ"כ גאה ובטוחה בעצמה. אני מקווה שכל הצעירים שנאבקים עם הנושא הזה יוכלו להסתכל על בליין ולקבל השראה מדמותו ומהביטחון שלו"

תודה שקראתם , תהנו :)

3 תגובות:

העלאת תמונות